Marrinda Mensink

zondag 6 maart 2011

Ik ben Marrinda Mensink, getrouwd met Willem Mensink renner van team Alpe d’Achmea. We wonen in Zwolle en hebben samen met twee zonen; Gerrit Willem, is bijna 21 en studeert ICT aan het HBO. Raoul is bijna 16 en zit op het VMBO. Ik werk als directiesecretaresse bij de Vrijwilligerscentrale Zwolle. Door mijn werk ben ik mij extra bewust van het belang van vrijwilligerswerk. Ik wil in de periode dat wij in Frankrijk zijn ook graag mijn handen uit de mouwen steken.
Ik was aanwezig bij de deelnemersbijeenkomst in Amersfoort. Daar ging een microfoon door de zaal en vertelde men zijn of haar ervaringen met kanker. Dit heeft mij erg geraakt. Jaren geleden werd bij mijn nichtje (toen 2 jaar) leukemie geconstateerd. We zijn erg gelukkig dat behandeling bij haar tot genezing heeft geleid. Dit wens je iedereen. Daarom vind ik Alp d’Huzes een prachtevenement. Omdat de opbrengst van de deelnemers besteed wordt aan onderzoek naar kanker met als doel de ziekte kanker te overwinnen. 

0 reacties:

Back to TOP